zondag 24 juni 2012

Probleemkes opgelost


Hier ben ik weer.
Bij de laatste thema's kon ik geen foto's meer plaatsen op mijn blog, er was een klein probleemke.
Even langsgeweest bij de directie en die heeft alle computerproblemen voor me opgelost .
Dank u wel  :-)

Heb ondertussen mijn schade ingehaald en er staan tal van foto's bij de laatste thema's.
Ook van de schoolreis staan er bij.


Ondertussen zijn we bij onze laatste week van het schooljaar aangekomen, dezeweek doe ik nog een beetje verder met het bc ; Olympische spelen , maar er zal niet zo veel meer uitgewerkt worden.

Morgen 25 juni , gaan de zonnekes ( 3 de kleuters)  even op bezoek in het eerste leerjaar.
Alle kinderen van de lagere school zijn weg op schoolreis en wij gaan even binnensluipen in hun klasjes ;-)

We gaan er even op de bankjes zitten waar we volgend schooljaar een heel jaartje mogen vertoeven.
Even op het grote bord schrijven , de hoeken van de klas verkennen, de school wat verkennen, even een rondleiding krijgen .
De tweede kleuters ( sterren) blijven onder mijn toeziend oog op school .
Wij gaan er verstoppertje spelen in onze tuin onder de reuzachtige grote boom die omgewaaid is door de sterke wind van vorige week...Mss hebben wij geluk dat we de grote opkuis zien door de tuinmannen, die zullen wel grote machines meehebben om de dikke takken te zagen....

Dit zal nogal een werkje zijn...

Als we dat te zien krijgen , ( hopelijk) stuur ik jullie wat foto's door ...:-)

Donderdag gaan we met alle kleuters naar Humorologie  , joepi!!!! 

Tot hoors 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten